ROTIIVA AT PLUS - Wyjątkowa wytrzymałość.
Opona Nokian Rotiiva AT Plus zapewnia bardzo dobre właściwości na asfalcie, ale także radzi sobie w trudnych warunkach eksploatacji w samochodach dostawczych i lekkich samochodach ciężarowych. Dzięki nowej mieszance gumowej osiąga dłuższy okres żywotności.
Technologia aramidowej ściany bocznej Nokian Tyres - wyjątkowa wytrzymałość.
Materiał gumowy ściany bocznej zawiera ekstremalnie trwałe odcinkowe włókna aramidowe. Ten materiał jest znany z branży samolotowej i zbrojeniowej. Włókna aramidowe użyte do budowy ściany bocznej opony Nokian Tyres sprawiają że jest ona mocniejsza oraz bardziej odporna na uszkodzenia i przecięcia.
Gładką i sprawną jazdę zapewniają stabilizatory umieszczone w centralnym żebrze bieżnika, które usztywniają oponę podczas kontaktu w podłożem. Daje to kierowcom poczucie doskonałej stabilności i szybkiej reakcji układu kierowniczego.
Trójwymiarowe lamele - lamele 3D zaprojektowano w konkretnym celu: zapewnienia oponie większej stabilności podczas jazdy. Lamele 3D, które w kontakcie z nawierzchnią aktywnie blokują bloki bieżnika, zwiększają jednocześnie ich sztywność. Masywne lamele bloków bieżnika wspierają się wzajemnie, eliminując zbędne ruchy lameli. Poprawia to właściwości jezdne i stabilność opony.
Żebra chłodzące na barku opony zmniejszają wydzielanie ciepła przez oponę. Żebra chłodzące zwiększają wytrzymałość opon, dla których nie mają znaczenia drogi o złych nawierzchniach; niższa emisja ciepła oznacza wolniejsze zużycie opon, bardziej komfortową jazdę i większy przebieg.