Bestsellery


Historia marki Kumho

Historia rozwoju marki Kumho

Firma powstała w 1960 roku w Korei Południowej pod nazwą Samyang Tyres. Początkowo, specjalizowała się w produkcji opon dla pojazdów ciężarowych i samochodów osobowych. Przedsiębiorstwo rozwijało się w bardzo szybkim tempie, poszerzając swoją ofertę i rozpoczynając dystrybucję na kolejnych rynkach. W 1978 roku zmieniono nazwę marki na Kumho Tyres, która jest obecna na międzynarodowym rynku aż do dziś. W kolejnych latach marka osiągała znaczący wzrost popularności i stała się jednym z największych producentów ogumienia na świecie. Firma zdobyła uznanie dzięki innowacyjnym technologiom i wysokiej jakości produktom. Dostarcza ona ogumienie do wielu znanych koncernów samochodowych. W 2018 roku przedsiębiorstwo podpisało umowę nabycia akcji z chińską firmą Doublestar, na mocy której stała się spółką zależną od chińskiego giganta. Dzisiaj Kumho rozwija się jako jeden z największych producentów ogumienia na świecie, sprzedając swoje produkty niemal na całym świecie. 

Zaangażowanie w motorsport

Kumho jest zaangażowane w różne dziedziny motorsportu, takie jak rajdy, wyścigi samochodowe czy sponsoring drużyn sportowych. W swojej historii koreańska firma współpracowała z wielkimi markami również z innych dyscyplin sportowych, na przykład piłki nożnej. W 2007 roku podpisano kontrakt, według którego Kumho było Platynowym Partnerem klubu Manchester United. We współpracy z angielskimi „Czerwonymi diabłami” firma rozpoczęła kampanię „Play Safer”, mającą na celu zwiększenie świadomości młodych ludzi w zakresie bezpieczeństwa na drogach. 

Kup oponę Kumho w serwisie


Może zainteresują Cię też