Niższe zużycie paliwa i długie przebiegi - Wykorzystanie nowej generacji komponentów pozwoliło na zmniejszenie całkowitej wagi opony o 5%*, przez co poprawiły się wskaźniki oporów toczenia, a dzięki optymalnemu rozłożeniu nacisku opona zużywa się równomiernie.
Krótsza droga hamowania na suchej i mokrej nawierzchni - Nowa rzeźba bieżnika wyróżnia się podwójnymi szerokimi rowkami obwodowymi, dużymi kanalikami poprzecznymi oraz wieloma krawędziami, które przecinają powierzchnię wody i „atakują” podłoże, usprawniając hamowanie na mokrej nawierzchni.
Wyższa odporność na aquaplaning - Nowoczesna konstrukcja zapobiega gromadzeniu się wody przed oponą, co pozwala uniknąć aquaplaningu (poślizgu hydrodynamicznego).
Przyjazna dla środowiska - Sztywniejsza rzeźba bieżnika zmniejsza opory toczenia, dzięki czemu emisja CO2 jest niższa, a jednolite zużycie opony oznacza jej dłuższą eksploatację i mniejszą ilość odpadów.
*W porównaniu z DuraGrip.