Kupuj - Pomagaj
Twój koszyk Darmowa dostawa od 1 szt
  • b
  • d
  • 71 dB
  • B
  • D
  • B (71 dB)

Michelin PILOT SPORT 4 S

Typ opony:
pojazd osobowy
Sezon:
Opona letnie Opony letnie
Rozmiar:
245/35 R20
Bieżnik:
PILOT SPORT 4 S
Indeks nośności:
95 (do 690 kg na oponę)
Indeks prędkości:
Y (do 300 km/h)
Rok produkcji:

Nie starsze niż 18 miesięcy
Okres gwarancji:
5 lat
Kod towaru:
264920
Rant ochronny:
Tak
Homologacja:
K1
Wzmocnienie:
XL
Informacje:
ZR
EPREL:

za komplet 4 sztuk

Kup z dostawą 3-4 dni

Dostawa od 0 zł

Ostatnie 10 szt.

Nie starsze niż 18 miesięcy

1370,00 zł / szt
Ilość:
Koszty dostawy
0 zł od sztuki
Towar z oficjalnej
dystrybucji
Pełna gwarancja
producenta

Opis produktu

MICHELIN PILOT SPORT 4 S - PRAWDZIWA PASJA. WYJĄTKOWE EMOCJE.

Najlepsza opona MICHELIN Pilot Super Sport oparta na doświadczeniach MICHELIN Pilot Sport Cup 2.

Prawdziwy kunszt konstrukcyjny - dogłębna wiedza i doświadczenie inżynierów Michelin i niepowtarzalny proces konstrukcyjny.

Wyjątkowy wygląd i szeroki rant ochronny felgi. Unikalne wzornictwo nadające bokom opony wygląd i dotyk aksamitu oraz szeroki rant ochronny felgi.

Doceniana przez producentów aut. Homologowana przez MERCEDES-AMG i FERRARI.

Wysoka reaktywność - ultrareaktywna rzeźba bieżnika nieustannie dostosowuje się do drogi, optymalizując powierzchnię kontaktu z podłożem.

Doskonałe panowanie nad pojazdem - technologia Dynamic Response to aramidowo-nylonowe opasanie zapewniające precyzyjne przenoszenie reakcji kierowcy na drogę.

Wyjątkowa przyczepność na suchej nawierzchni i hamowanie na mokrej. Technologia Bi-Compound to dwie mieszanki gumy o różnych właściwościach w bieżniku
- Strona zewnętrzna: innowacyjny hybrydowy elastomer dla przyczepności na SUCHEJ nawierzchni.
- Strona wewnętrzna: nowa mieszanka z funkcjonalnymi elastomerami i krzemionką dla znakomitej przyczepności na MOKREJ nawierzchni.


NUMER 1 POD WZGLĘDEM NAJWAŻNIEJSZYCH PARAMETRÓW OSIĄGÓW:

- Nr 1 pod względem hamowania na SUCHEJ nawierzchni (1)
- Nr 1 pod względem hamowania na MOKREJ nawierzchni (1)
- Nr 1 pod względem czasu okrążenia na SUCHEJ nawierzchni (1)
- Nr 1 pod względem trwałości (2)

(1): Według wyników testów zewnętrznych przeprowadzonych przez TÜV SÜD w czerwcu i lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 255/35 R19 96Y XL: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL SportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 i PIRELLI PZero Nero GT zakupionych przez TÜV SÜD na europejskim rynku wymiany w 2016 r.
(2): Według wyników testów zewnętrznych przeprowadzonych przez Centrum Testów DEKRA w czerwcu i lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 255/35 R19 96Y XL: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL SportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 i PIRELLI PZero Nero GT zakupionych przez TÜV SÜD na europejskim rynku wymiany w 2016 r.

Warunki gwarancji

PRZEDMIOT GWARANCJI I GWARANT
1. Przedmiotem gwarancji udzielanej zgodnie z postanowieniami niniejszej karty gwarancyjnej sa opony
marki Michelin przeznaczone do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych zwane dalej Wyrobami.
2. Gwarantem w rozumieniu niniejszej karty gwarancyjnej jest Michelin Polska S.A. z siedziba w Olsztynie,
ul. Leonharda 9, 10-454 Olsztyn.
3. Niniejsza gwarancja nie wyłacza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnien kupujacego wynikajacych
z niezgodnosci towaru z umowa.
OKRES GWARANCJI
1. Gwarancja obejmuje użytkowanie Wyrobu przez okres do 5 lat od daty zakupu.
WARUNKI ROZPATRZENIA GWARANCJI
1. Warunkami rozpatrzenia gwarancji sa:
a) wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu opracowanym przez Gwaranta,
b) złoenie reklamacji na pismie wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym,
c) dostarczenie reklamowanego Wyrobu,
d) przedłoenie Karty Gwarancyjnej,
e) przedłoenie dowodu zakupu Wyrobu,
f) na adanie przyjmujacego reklamacje lub Gwaranta - udostepnienie pojazdu do oceny stanu
technicznego przez Gwaranta.
Wszystkie powysze warunki musza byc spełnione łacznie.
2. Wszelkie reklamacje moga byc składane w punkcie sprzeday, w którym wystawiono karte gwarancyjna
lub w punkcie sprzeday ogumienia wskazanym przez Gwaranta.
3. Reklamacje rozpatrywane sa w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób
okreslony w punktach 1 i 2.
4. Od decyzji Gwaranta rozstrzygajacej o uznaniu badz nie uznaniu reklamacji, nie słuy odwołanie
do Gwaranta.
5. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utrate czasu, za czasowa niesprawnosc pojazdu, niewygode oraz
zwiazane ze złoeniem reklamacji niedogodnosci lub koszty.
6. W przypadku uznania reklamacji dokonuje sie wymiany Wyrobu na fabrycznie nowy. Jeeli Gwarant nie ma
moliwosci wymiany Wyrobu na taki sam fabrycznie nowy wskutek zakonczenia produkcji Wyrobu, Klient ma
prawo do otrzymania zwrotu ceny zakupu Wyrobu.
7. Złoenie reklamacji w sposób okreslony
SYTUACJE NIE OBJETE GWARANCJA
1. Niniejsza gwarancja nie sa objete jakiekolwiek Wyroby naprawiane, bez wzgledu na sposób i zakres
naprawy oraz na osobe, która naprawiała Wyrób.
2. Niniejsza gwarancja nie sa równie objete wyroby uszkodzone wskutek, miedzy innymi:
a) nieprzestrzegania wymogów eksploatacyjnych dotyczacych Wyrobów, okreslonych przez Gwaranta,
b) nieprawidłowego montau lub demontau, np. bez uycia pasty monterskiej,
c) nieprawidłowej eksploatacji Wyrobu,
d) eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem, np. zamontowania Wyrobu na niewłasciwej albo
uszkodzonej obreczy,
e) złego stanu technicznego pojazdu, w tym nieprawidłowej geometrii zawieszenia, wadliwej zbienosci
kół, wadliwych, uszkodzonych lub zuytych amortyzatorów, hamulców, spreyn albo innych elementów
zawieszenia,
f) uszkodzen mechanicznych: przeciec, przebic, w tym w szczególnosci spowodowanych uderzeniem
bienikiem, barkiem lub bokiem opony w przeszkode,
g) przeciaania Wyrobu i eksploatacji z niewłasciwym cisnieniem (za wysokim lub zbyt niskim),
h) nieprawidłowego przechowywania Wyrobu, w tym nie zabezpieczenia go przed działaniem ognia,
substancji racych, ropopochodnych, ozonu oraz działaniem temperatur powodujacych degradacje
gumy,
i) nieprawidłowego transportu Wyrobu przez Klienta,
j) nieprawidłowej techniki jazdy, a w szczególnosci gwałtownego hamowania, przyspieszania i jazdy
z zablokowanymi kołami,
k) wypadku drogowego,
l) umyslnego działania powodujacego uszkodzenie Wyrobu,
m) uycia Wyrobu w zawodach sportowych lub do współzawodnictwa majacego cechy współzawodnictwa
sportowego, w tym w szczególnosci amatorskich lub zawodowych wyscigów.
WYMOGI EKSPLOATACYJNE OPON NA POJEZDZIE
1. W celu prawidłowej eksploatacji Wyrobów uytkownik zobowiazany jest przestrzegac wszystkich poniszych
zasad:
a) montowac na pojezdzie opony dokładnie tego rozmiaru, nosnosci i maksymalnej predkosci jakie sa
okreslone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,
b) montowac na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nosnosci, symbol predkosci,
konstrukcja, rzezba bienika),
c) dla pojazdów z napedem na cztery koła montowac wszystkie opony jednego typu (rozmiar, indeks
nosnosci, symbol predkosci, konstrukcja, rzezba bienika),
d) opony po zamontowaniu na obrecz wywayc dynamicznie,
e) cisnienie w ogumieniu mierzyc nie wczesniej ni po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu,
f) eksploatowac opone, stosujac zalecane przez producenta pojazdu cisnienie wewnetrzne w oponie
w odniesieniu do obciaenia eksploatacyjnego pojazdu, (informacje te sa dostepne w punktach
sprzeday opon, katalogu producenta oraz u Przedstawicieli Techniczno-Handlowych Grupy Michelin),
g) eksploatowac Wyroby, stosujac odpowiednie do rozmiaru Wyrobu rozmiary obreczy,
h) montowac i demontowac Wyroby wyłacznie w autoryzowanych serwisach obsługi,
i) eksploatowac Wyroby z zachowaniem nominalnego obciaenia i cisnienia eksploatacyjnego i zasad
szczególnej starannosci,
j) przy wyborze i zakupie Wyrobu zasiegnac u sprzedawcy informacji o Wyrobie i sposobie jego
eksploatacji

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Etykieta UE WE 2020/740

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Opinie

Ocena łączna

4,1/5


Opłacalność

Trwałość

Właściwości jezdne


100% osób poleca oponę

Najwyżej ocenianym parametrem jest: wygld opony. Najpopularniejsze zastosowanie opony: miasto i poza miastem.

Mateusz


Opony jezdzily na bmw m3 f80 450hp. Najlepsza opona jaka mialem. Trakcja rewelacyjna!!! Dlugo sie zastanawialem czy warto dolozyc pare groszy do tych opon i warto! zadna opona konkoruncji nie ma sie co rownac!!


Ocena ogólna: 5,0/5,0

Krakoo

Dla uważnych kierowców ;)
Opona dobrze klei, ale bardzo mało wybacza... Potrafi bez uprzedzenia zacząć się uślizgiwać w zakręcie - brak efektu wcześniejszego delikatnego popiskiwania przy uślizgu (jaki miałem w zasadzie na każdej używanej do tej pory oponie) i trzeba naprawdę dobrze czuć auto, żeby nie przesadzić ;)


Ocena ogólna: 3,3/5,0

Alix

Doskonala opona do aut usportowionych do codziennej jazdy.
Zaskakujaco niewiele ustepuje semislickom Cup 2 na suchym, bedac od nich o niebo lepszymi na mokrej i gorszej jakosciowo nawierzchni. Dosc miekka scianka boczna oferuje dosc przecietna prezycje, ale zapewnia komfort opony touringowej raczej niz UHP, podobnie jest z trwaloscia. Ogolnie, uwazam ze do mocniejszych aut do jazdy po ulicy nie ma obecnie lepszej oferty - porownujac m.in. bezposrednio z Continental SportContact6 czy GoodYear Eagle F1 Assymetric 3... polecam zdexydowanie!


Ocena ogólna: 4,7/5,0

Rozmiary opon z serii Michelin PILOT SPORT 4 S

Podobne produkty


KLASA PREMIUM
  • 245/35 R20
  • A
  • C
  • B   (72 dB)
1 242,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 245/35 R20
  • A
  • C
  • B   (71 dB)
1 250,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 245/35 R20
  • B
  • D
  • B   (71 dB)
1 253,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 245/35 R20
  • A
  • C
  • B   (71 dB)
1 275,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 245/35 R20
  • A
  • D
  • B   (70 dB)
1 290,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 245/35 R20
  • B
  • D
  • B   (71 dB)
1 290,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 245/35 R20
  • A
  • C
  • B   (71 dB)
1 305,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 245/35 R20
  • B
  • C
  • B   (71 dB)
1 345,00zł/szt