• B
  • D
  • B (71 dB)

Michelin PILOT SPORT 4 S

Typ opony:
pojazd osobowy
Sezon:
Opona letnie Opony letnie
Rozmiar:
245/35 R20
Bieżnik:
PILOT SPORT 4 S
Indeks nośności:
95 (do 690 kg na oponę)
Indeks prędkości:
Y (do 300 km/h)
Rok produkcji:
2024
Okres gwarancji:
5 lat
Kod towaru:
617546
Rant ochronny:
Tak
Homologacja:
N0
Wzmocnienie:
XL
Informacje:
ZR
EPREL:

za komplet 4 sztuk

Koszty dostawy
0 zł od sztuki
Towar z oficjalnej
dystrybucji
Pełna gwarancja
producenta

Dostępne warianty tej opony

  • DOT2024
  • Wysyłka 24-48h
  • Ostatnie 4 szt. w tej cenie

Opona Michelin PILOT SPORT 4 S 245/35 R20 95 Y - informacja o produkcie

Prezentowana oferta sklepu internetowego opony.strefakierowcy.pl dotyczy opony marki Michelin. Jest to bieżnik PILOT SPORT 4 S. Rozmiar tej opony to 245/35 R20. Maksymalna dopuszczalna prędkość użytkowania tej opony wynikająca z indeksu SI wynosi: Y (do 300 km/h). Indeks nośności wynosi 95 co oznacza, że znosi obciążenie do 690 kg na oponę. Kod opony to 617546, a kod EAN 3528706175466 - warto zapisać te wartości, aby w razie konieczności dokonania w przyszłości zakupu jednej sztuki opony móc precyzyjnie dobrać ten sam produkt. Opona posiada rant ochronny. Klasa efektywności paliwowej, która przekłada się zużycie paliwa wynosi D. Przyczepność na mokrej nawierzchni określona została za pomocą europejskich norm na wartość B. Oczywiście w obu przypadkach A oznacza wynik optymalny. Jeśli chodzi o hałas zewnętrzny to opona generuje go 71 dB. Numer opony w bazie EPREL 411317. Dodatkowe oznaczenia występujące na tej oponie to: XL, Rant ochronny, N0, ZR.

Informacje dotyczące zastosowania opon Michelin PILOT SPORT 4 S 245/35 R20 95 Y

Ten model opon Michelin przewidziany jest przede wszystkim do samochodów osobowych. Ta opona jest oponą letnią. Długość gwarancji wynosi 5 lat. Kiedy można założyć opony letnie 245/35 R20? Zalecamy, aby używać opon letnich jeśli średnia dobowa temperatura przekracza 7 stopni Celsjusza. Jest to granica kiedy opony zimowe tracą swoje właściwości, a opony na lato powinny znaleźć się na kołach twojego samochodu. Oferowane w naszym sklepie internetowym opony Michelin PILOT SPORT 4 S 245/35 R20 95 Y możemy wysłać do Ciebie w 24-48h. Dostawa firmą kurierską jest darmowa.

Opona letnia Michelin 245/35 R20 do samochodów osobowych

Jeśli poszukujesz opon letnich firmy Michelin, a rozmiar, który jest Ci potrzebny to 245/35 R20 z indeksami nośności 95 oraz prędkości Y to model PILOT SPORT 4 S powinien zwrócić Twoją uwagę. Będzie to odpowiednia opona do zastosowania na suchym i mokrym asfalcie. Oferta opon samochodowych do użytku latem nie ogranicza się tylko do modelu PILOT SPORT 4 S - skorzystaj z wyszukiwarki w naszym sklepie internetowym, aby wyświetlić wszystkie ceny i dostępność innych produktów.

Po więcej informacji na temat opon Michelin PILOT SPORT 4 S, kliknij tutaj.

Warunki gwarancji

PRZEDMIOT GWARANCJI I GWARANT
1. Przedmiotem gwarancji udzielanej zgodnie z postanowieniami niniejszej karty gwarancyjnej sa opony marki Michelin przeznaczone do samochodów osobowych, dostawczych i terenowych zwane dalej Wyrobami.
2. Gwarantem w rozumieniu niniejszej karty gwarancyjnej jest Michelin Polska S.A. z siedziba w Olsztynie, ul. Leonharda 9, 10-454 Olsztyn.
3. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umowa.
OKRES GWARANCJI
1. Gwarancja obejmuje użytkowanie Wyrobu przez okres do 5 lat od daty zakupu lub do 10 lat od daty produkcji (co nastąpi wcześniej).
WARUNKI ROZPATRZENIA GWARANCJI
1. Warunkami rozpatrzenia gwarancji są:
a) wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na formularzu opracowanym przez Gwaranta,
b) złożenie reklamacji na piśmie wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym,
c) dostarczenie reklamowanego Wyrobu,
d) przedłożenie Karty Gwarancyjnej,
e) przedłożenie dowodu zakupu Wyrobu,
f) na żądanie przyjmującego reklamacje lub Gwaranta - udostępnienie pojazdu do oceny stanu
technicznego przez Gwaranta.
Wszystkie powyższe warunki muszą być spełnione łącznie.
2. Wszelkie reklamacje mogą być składane w punkcie sprzedaży, w którym wystawiono kartę gwarancyjna
lub w punkcie sprzedaży ogumienia wskazanym przez Gwaranta.
3. Reklamacje rozpatrywane sa w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób
określony w punktach 1 i 2.
4. Od decyzji Gwaranta rozstrzygającej o uznaniu bądź nie uznaniu reklamacji, nie służy odwołanie
do Gwaranta.
5. Gwarancja nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasowa niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.
6. W przypadku uznania reklamacji dokonuje się wymiany Wyrobu na fabrycznie nowy. Jeżeli Gwarant nie ma możliwości wymiany Wyrobu na taki sam fabrycznie nowy wskutek zakończenia produkcji Wyrobu, Klient ma prawo do otrzymania zwrotu ceny zakupu Wyrobu.
7. Złożenie reklamacji w sposób określony
SYTUACJE NIE OBJĘTE GWARANCJA
1. Niniejsza gwarancja nie są objęte jakiekolwiek Wyroby naprawiane, bez względu na sposób i zakres naprawy oraz na osobę, która naprawiała Wyrób.
2. Niniejsza gwarancja nie są równie objęte wyroby uszkodzone wskutek, miedzy innymi:
a) nieprzestrzegania wymogów eksploatacyjnych dotyczących Wyrobów, określonych przez Gwaranta,
b) nieprawidłowego montażu lub demontażu, np. bez użycia pasty monterskiej,
c) nieprawidłowej eksploatacji Wyrobu,
d) eksploatacji niezgodnie z przeznaczeniem, np. zamontowania Wyrobu na niewłaściwej albo
uszkodzonej obręczy,
e) złego stanu technicznego pojazdu, w tym nieprawidłowej geometrii zawieszenia, wadliwej zbieżności kół, wadliwych, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, hamulców, sprężyn albo innych elementów zawieszenia,
f) uszkodzeń mechanicznych: przeciec, przebić, w tym w szczególności spowodowanych uderzeniem bieżnikiem, barkiem lub bokiem opony w przeszkodę,
g) przecinania Wyrobu i eksploatacji z niewłaściwym ciśnieniem (za wysokim lub zbyt niskim),
h) nieprawidłowego przechowywania Wyrobu, w tym nie zabezpieczenia go przed działaniem ognia, substancji żrących, ropopochodnych, ozonu oraz działaniem temperatur powodujących degradacje gumy,
i) nieprawidłowego transportu Wyrobu przez Klienta,
j) nieprawidłowej techniki jazdy, a w szczególności gwałtownego hamowania, przyspieszania i jazdy z zablokowanymi kołami,
k) wypadku drogowego,
l) umyślnego działania powodującego uszkodzenie Wyrobu,
m) użycia Wyrobu w zawodach sportowych lub do współzawodnictwa mającego cechy współzawodnictwa sportowego, w tym w szczególności amatorskich lub zawodowych wyścigów.
WYMOGI EKSPLOATACYJNE OPON NA POJEŹDZIE
1. W celu prawidłowej eksploatacji Wyrobów użytkownik zobowiązany jest przestrzegać wszystkich poniższych zasad:
a) montować na pojeździe opony dokładnie tego rozmiaru, nośności i maksymalnej prędkości jakie są określone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,
b) montować na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nośności, symbol prędkości,
konstrukcja, rzeźba bieżnika),
c) dla pojazdów z napędem na cztery koła montować wszystkie opony jednego typu (rozmiar, indeks nośności, symbol prędkości, konstrukcja, rzeźba bieżnika),
d) opony po zamontowaniu na obręcz wyważyć dynamicznie,
e) ciśnienie w ogumieniu mierzyć nie wcześniej ni po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu,
f) eksploatować oponę, stosując zalecane przez producenta pojazdu ciśnienie wewnętrzne w oponie
w odniesieniu do obciążenia eksploatacyjnego pojazdu, (informacje te są dostępne w punktach
sprzedaży opon, katalogu producenta oraz u Przedstawicieli Techniczno-Handlowych Grupy Michelin),
g) eksploatować Wyroby, stosując odpowiednie do rozmiaru Wyrobu rozmiary obręczy,
h) montować i demontować Wyroby wyłącznie w autoryzowanych serwisach obsługi,
i) eksploatować Wyroby z zachowaniem nominalnego obciążenia i ciśnienia eksploatacyjnego i zasad szczególnej staranności,
j) przy wyborze i zakupie Wyrobu zasięgnąć u sprzedawcy informacji o Wyrobie i sposobie jego
eksploatacji

Etykieta UE WE 2020/740

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Opinie

Widoczne na stronie sklepu opinie o towarach pochodzą od klientów, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie internetowym. Zostały pozyskane poprzez formularz wysłany pocztą elektroniczną z prośbą o ocenę zakupionego produktu. Formularze rozsyłamy po 6 miesiącach od złożenia zamówienia. Sklep nie zbiera i nie publikuje opinii niepotwierdzonych zakupem. Sklep zastrzega sobie prawo do ukrywania opinii wyrażonych w niekulturalny sposób, nie odnoszących się do danego produktu oraz ewidentnie sprzecznych z prawdą.

Ocena łączna

4,2/6


Opłacalność

Trwałość

Właściwości jezdne


100% osób poleca oponę

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia. Najpopularniejsze zastosowanie opony: miasto i poza miastem.

Krzysztof

Bardzo dobre opony do X3M, w porównaniu do opon bez homologacji BMW szybciej się zużywają
Zacznę od tego że moje opony był z Homologacją BMW (*) i były użytkowane z BMW X3M Competition, w porównaniu do Pirelli (na których było moje auto podczas zakupu) dają większą przyjemność z jazdy (lepiej się kleją przy spokojnej jeździe jak i dają większy komfort jazdy). Opona radzi sobie świetnie podczas dynamicznej jazdy. Z minusów, maiłem już P4S w moich innych BMW i zwykłe P4S nawet przy napędzie na tył zużywał się wolniej (F10 550i). Nie jest to coś co by odwiodło mnie od ponownego zakupu, ale warto mieć to na uwadze.


Ocena ogólna: 4,2/6,0

Mateusz


Opony jezdzily na bmw m3 f80 450hp. Najlepsza opona jaka mialem. Trakcja rewelacyjna!!! Dlugo sie zastanawialem czy warto dolozyc pare groszy do tych opon i warto! zadna opona konkoruncji nie ma sie co rownac!!


Ocena ogólna: 5,0/6,0

Krakoo

Dla uważnych kierowców ;)
Opona dobrze klei, ale bardzo mało wybacza... Potrafi bez uprzedzenia zacząć się uślizgiwać w zakręcie - brak efektu wcześniejszego delikatnego popiskiwania przy uślizgu (jaki miałem w zasadzie na każdej używanej do tej pory oponie) i trzeba naprawdę dobrze czuć auto, żeby nie przesadzić ;)


Ocena ogólna: 3,3/6,0

Alix

Doskonala opona do aut usportowionych do codziennej jazdy.
Zaskakujaco niewiele ustepuje semislickom Cup 2 na suchym, bedac od nich o niebo lepszymi na mokrej i gorszej jakosciowo nawierzchni. Dosc miekka scianka boczna oferuje dosc przecietna prezycje, ale zapewnia komfort opony touringowej raczej niz UHP, podobnie jest z trwaloscia. Ogolnie, uwazam ze do mocniejszych aut do jazdy po ulicy nie ma obecnie lepszej oferty - porownujac m.in. bezposrednio z Continental SportContact6 czy GoodYear Eagle F1 Assymetric 3... polecam zdexydowanie!


Ocena ogólna: 4,7/6,0

Rozmiary opon z serii Michelin PILOT SPORT 4 S