• b
  • d
  • 72 dB
  • B
  • D
  • B (72 dB)

Goodyear ULTRAGRIP PERFORMANCE +

Typ opony:
pojazd osobowy
Sezon:
Opona zimowe Opony zimowe
Rozmiar:
275/35 R21
Bieżnik:
ULTRAGRIP PERFORMANCE +
Indeks nośności:
103 (do 875 kg na oponę)
Indeks prędkości:
V (do 240 km/h)
Rok produkcji:

Nie starsze niż 18 miesięcy
Okres gwarancji:
5 lat
Kod towaru:
596627
Rant ochronny:
Tak
Wzmocnienie:
XL
Informacje:
3PMSF, M+S
EPREL:

za komplet 4 sztuk

Czas wysyłki 3-4 dni

Dostawa od 0 zł

Ostatnie 10 szt.

Nie starsze niż 18 miesięcy

1246,00 zł / szt
Ilość:
Koszty dostawy
0 zł od sztuki
Towar z oficjalnej
dystrybucji
Pełna gwarancja
producenta

Dostępne warianty tej opony

  • Nie starsze niż 18 miesięcy
  • Wysyłka 3-4 dni
  • Ostatnie 10 szt. w tej cenie
  • Nie starsze niż 18 miesięcy
  • Wysyłka 24-48h
  • Ostatnie 4 szt. w tej cenie

Opona Goodyear ULTRAGRIP PERFORMANCE + 275/35 R21 103 V - informacja o produkcie

Prezentowana oferta sklepu internetowego opony.strefakierowcy.pl dotyczy opony marki Goodyear. Jest to bieżnik ULTRAGRIP PERFORMANCE +. Rozmiar tej opony to 275/35 R21. Maksymalna dopuszczalna prędkość użytkowania tej opony wynikająca z indeksu SI wynosi: V (do 240 km/h). Indeks nośności wynosi 103 co oznacza, że znosi obciążenie do 875 kg na oponę. Kod opony to 596627, a kod EAN 4038526420756 - warto zapisać te wartości, aby w razie konieczności dokonania w przyszłości zakupu jednej sztuki opony móc precyzyjnie dobrać ten sam produkt. Opona posiada rant ochronny. Klasa efektywności paliwowej, która przekłada się zużycie paliwa wynosi D. Przyczepność na mokrej nawierzchni określona została za pomocą europejskich norm na wartość B. Oczywiście w obu przypadkach A oznacza wynik optymalny. Jeśli chodzi o hałas zewnętrzny to opona generuje go 72 dB. Numer opony w bazie EPREL 1681234. Dodatkowe oznaczenia występujące na tej oponie to: XL, RANT OCHRONNY, 3PMSF, M+S.

Informacje dotyczące zastosowania opon Goodyear ULTRAGRIP PERFORMANCE + 275/35 R21 103 V

Ten model opon Goodyear przewidziany jest przede wszystkim do samochodów osobowych. Ta opona jest oponą zimową. Długość gwarancji wynosi 5 lat. Kiedy można założyć opony zimowe 275/35 R21? Zalecamy, aby używać opon zimowych jeśli średnia dobowa temperatura spada poniżej 7 stopni Celsjusza. Jest to granica kiedy opony letnie tracą swoje właściwości, a opony na zimę powinny znaleźć się na kołach twojego samochodu. Oferowane w naszym sklepie internetowym opony Goodyear ULTRAGRIP PERFORMANCE + 275/35 R21 103 V możemy wysłać do Ciebie w 24-48h. Dostawa firmą kurierską jest darmowa.

Opona zimowa Goodyear 275/35 R21 do samochodów osobowych

Jeśli poszukujesz opon zimowych firmy Goodyear, a rozmiar, który jest Ci potrzebny to 275/35 R21 z indeksami nośności 103 oraz prędkości V to model ULTRAGRIP PERFORMANCE + powinien zwrócić Twoją uwagę. Będzie to odpowiednia opona do zastosowania na ośnieżonych drogach. Oferta opon samochodowych do użytku zimą nie ogranicza się tylko do modelu ULTRAGRIP PERFORMANCE + - skorzystaj z wyszukiwarki w naszym sklepie internetowym, aby wyświetlić wszystkie ceny i dostępność innych produktów.

Po więcej informacji na temat opon Goodyear ULTRAGRIP PERFORMANCE +, kliknij tutaj.

Warunki gwarancji

Goodyear Dunlop Tires Polska Sp. z o.o. (w stosunku do opon marek: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Pneumant, Diplomat, Kelly oraz Dębica) zwana dalej gwarantem, udzielają gwarancji na sprzedawane przez Gwaranta opony. Terytorialny zakres gwarancji ogranicza się do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.


I. OGÓLNE WARUNKI GWARANCJI.
1. Gwarancja obejmuje przyczyny tkwiące w oponach a w szczególności związane z wykonawstwem, materiałami lub konstrukcją, o ile one wystąpią w ciągu terminu określonego jak niżej:
a) opony osobowe, dostawcze, 4 x 4 oraz motocyklowe – 60 miesięcy od daty zakupu lub od daty produkcji,
b) opony ciężarowe; pod marką Goodyear oraz Dunlop – 48 miesięcy od daty zakupu lub 60 miesięcy od daty produkcji, gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat, pod marką Sava oraz Fulda – 36 miesięcy od daty zakupu lub 48 miesięcy od daty produkcji, gwarancja nie obejmuje opon starszych niż 8 lat,
c) opony rolnicze, przemysłowe oraz do prac ziemnych inne niż wymienione w pkt. a-b i d-e – maksymalnie 60 miesięcy od daty zakupu lub od daty produkcji,
d) opony rolnicze o średnicy osadzenia do 10 cali oraz do wózków przemysłowych 12 miesięcy od daty zakupu lub 24 miesiące od daty produkcji,
e) opony bieżnikowane lub usługa bieżnikowania – 36 miesięcy od daty zakupu lub 48 miesięcy od daty bieżnikowania. Gwarancja nie obejmuje karkasów starszych niż 7 lat, opon bieżnikowanych przez inne bieżnikownie niż autoryzowane przez Goodyear oraz opon sprzedanych bezpośrednio przez Bieżnikownię. Gwarancja nie obejmuje także materiału karkasu Użytkownika z usługi bieżnikowania.
Uwaga: W przypadku braku dołączenia do zgłoszenia reklamacyjnego dowodu zakupu Gwarant bierze pod uwagę datę produkcji opony.
2. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać u Sprzedawcy opon lub pojazdu (dotyczy pierwszego wyposażenia - OE).
3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:
a) zgłoszenie reklamacji poprzez przedłożenie kompletnie wypełnionego formularza opracowanego przez Gwaranta,
b) przekazanie wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym opony oraz dołączenie kopii dowodu zakupu i karty gwarancyjnej,
c) zgłoszenie reklamacji na zakłócenia jazdy (bicie, ściąganie, wibracje) oraz nierówności na boku niezwłocznie po rozpoczęciu eksploatacji tj. przy zużyciu opony nie więcej niż 10%,
d) na żądanie przyjmującego reklamację lub Gwaranta - udostępnienie pojazdu,
4. Informacja o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji przekazywana jest do Sprzedawcy e-mailem, jako załącznik PDF, po czym Sprzedawca przekazuje ją niezwłocznie Użytkownikowi.
5. Od decyzji Gwaranta rozstrzygającej o uznaniu bądź nieuznaniu reklamacji, nie przysługuje odwołanie do Gwaranta.
6. W przypadku nieuznania reklamacji ewentualny zwrot opon odbywa się na koszt Klienta a ponadto Klient może zostać obciążony kosztami transportu opon z punktu zakupu opon lub pojazdu do siedziby Gwaranta.
7. Reklamacja winna być rozpatrzona w ciągu 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji w sposób określony w punktach 2 i 3.
8. Niniejszą gwarancją nie są objęte opony z nieczytelnym/usuniętym numerem DOT i /lub numerem homologacji europejskiej ECE i/lub nr fabrycznym i/lub datą produkcji, zużyte poniżej granicznej głębokości bieżnika (opony których wskaźniki maksymalnego zużycia - TWI zostały odkryte w
jakimkolwiek miejscu opony) oraz naprawiane, pogłębiane, modyfikowane poza producentem.
9. Niniejszą gwarancją nie są również objęte opony uszkodzone wskutek, między innymi:
a) nieprawidłowego transportu, przechowywania i użytkowania opon, podczas których opona jest narażona m.in. na: odkształcenia wynikające z nadmiernych nacisków, uderzeń i udarów, oddziaływania substancji chemicznych (m.in. kwasów, zasad i innych materiałów żrących, materiałów ropopochodnych oraz ozonu i wysokich temperatur,
b) używania opon niezgodnie z przeznaczeniem i/lub parametrami technicznymi,
c) nieprawidłowego montażu lub demontażu np. bez użycia odpowiedniej pasty monterskiej, w tym montażu opony na obręcz o niewłaściwym rozmiarze lub typie, lub na obręcz, która jest uszkodzona i/lub skorodowana oraz zastosowania podczas montażu dętki, ochraniacza lub zaworu O nieprawidłowym typie i wymiarze, innym niż zalecane przez producenta, zastosowania dętki do opony bezdętkowej,
d) eksploatacji nadmiernie obciążonego pojazdu, powodującej przekroczenie dopuszczalnej nośności opony i/lub dopuszczalnych nacisków na osie wyszczególnionych na tabliczce znamionowej pojazdu i dozwolonej przepisami,
e) jazdy z nadmierną prędkością, nieprawidłowej techniki jazdy a w szczególności gwałtownego hamowania, przyspieszania,
f) niewłaściwego stanu technicznego pojazdu, w tym m.in. nieprawidłowej geometrii zawieszenia, niewyważenia kół, uszkodzonych lub zużytych amortyzatorów, poduszek, tulei metalowo-gumowych, sprężyn, resorów, drążków reakcyjnych i innych elementów zawieszenia a także nieprawidłowo działających systemów hamulcowych oraz antypoślizgowych (ABS, EBS, ASR, ESP),
g) eksploatacji opon z nieprawidłowym ciśnieniem wewnętrznym (za wysokim lub zbyt niskim),
h) nadmiernego zużycia wynikającego z eksploatacji pojazdu w ekstremalnych warunkach drogowych i pogodowych, oraz użycia opon w zawodach sportowych lub w innych wydarzeniach mających cechy współzawodnictwa sportowego,
i) przebicia, przecięcia, rozdarcia oraz zakleszczenia ciała obcego pomiędzy kołami bliźniaczymi, stosowania łańcuchów, uderzenia o przeszkodę czołem bieżnika, barkiem lub bokiem opony, najechaniem na krawężnik, wyrwę, ostry/kanciasty przedmiot w/na jezdni, wypadku lub kolizji itp.,
j) szybkiego lub nierównomiernego zużycia bieżnika, w tym tzw. „poząbkowania”,
k) odłupania, wyszarpania gumy bieżnika i innego umyślnego działania powodującego uszkodzenie opony,
l) naturalnego procesu starzenia się gumy.
10. Gwarancja na oponę nie obejmuje rekompensaty za utratę czasu, za czasową niesprawność pojazdu, niewygodę oraz związane ze złożeniem reklamacji niedogodności lub koszty.
11. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta (wobec Sprzedawcy) wynikających z niezgodności towaru z umową w oparciu o Ustawę z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176 z późniejszymi zmianami).
II. ZASADY ROZLICZANIA REKLAMACJI UZNANYCH.
1. W przypadku uznania reklamacji opona przechodzi na własność Gwaranta a Użytkownik otrzymuje rekompensatę w wysokości odpowiadającej pozostałej, użytecznej części opony. Realizacja rozliczenia odbywa się za pośrednictwem Sprzedawcy.
2. Procentową wielkość rekompensaty oblicza się wg poniższej formuły:



A – procentowa wielkość rekompensaty [%]
B - głębokość rzeźby reklamowanej opony [mm](do kalkulacji przyjmuje się najniższe miejsce)
C - głębokość bieżnika opony nowej [mm]
Uwaga: Gwarant, według swojego wyboru, może w ramach uznanej reklamacji oponę naprawić.
III. PODSTAWOWE ZASADY EKSPLOATACJI OPON.
a) montować na pojeździe opony dokładnie w rozmiarze, nośności i maksymalnej prędkości jakie są określone w wymaganiach technicznych dla danego pojazdu,
b) montować na osi pojazdu opony jednego typu (rozmiar, indeks nośności, symbol prędkości, konstrukcja, rzeźba bieżnika),
c) należy wyważać dynamicznie koła (obręcz + opona) każdorazowo na początku eksploatacji, a następnie nie rzadziej niż co 10 tys. km, zabieg ten zapewnia komfort jazdy i eliminuje przedwczesne zużycie elementów zawieszenia, układu kierowniczego, łożysk i opon,
d) dokonywać okresowej rotacji tj. zmiany pozycji opon na pojeździe nie rzadziej niż co 5-7,5 tys. km, o ile producent pojazdu nie zaleca inaczej, co zapobiega ewentualnemu nierównomiernemu zużyciu bieżnika,
e) ciśnienie w ogumieniu mierzyć nie wcześniej niż po upływie dwóch godzin od zatrzymania pojazdu i nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz każdorazowo przed dłuższą podróżą,
f) eksploatować oponę, stosując zalecane przez producenta pojazdu ciśnienie wewnętrzne w oponie w odniesieniu do obciążenia eksploatacyjnego pojazdu (informacje te są dostępne w punktach sprzedaży opon i w katalogu producenta),
g) kontrolować stan techniczny pojazdu,
h) eksploatować opony, stosując odpowiednie do rozmiaru opony rozmiary obręczy,
i) kontrolować na bieżąco stan opon i wymieniać w przypadku stwierdzenia uszkodzeń ,
j) montować / demontować i wyważać opony wyłącznie w specjalistycznych serwisach,
k) należy zawsze dostosować styl jazdy prędkość do warunków panujących na drodze oraz stopnia obciążenia pojazdu, a także unikać gwałtownego hamowania i przyspieszania - szczególnie zrywania przyczepności kół napędowych przy ruszaniu i doprowadzania do zablokowania kół,
l) unikać styczności opony z olejami, smarami i substancjami chemicznymi,
m) należy zawsze wymieniać zawór na nowy przy wymianie opon,
n) przy wyborze i zakupie opon zasięgnąć u sprzedawcy informacji o oponach i sposobie ich eksploatacji,
o) zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy pojazd musi być wyposażony w opony o głębokości bieżnika co najmniej 1,6 mm (tzw. oznaczenie
TWI-Tread Wear Indicator), w oponach zimowych o najnowszej konstrukcji, oprócz oznaczeń TWI, znajdują się dodatkowo wskaźniki minimalnej zalecanej głębokości bieżnika w warunkach zimowych (4 mm), umieszczone na poziomie miejsc oznaczonych symbolem śnieżynki(tzw. WWI-Winter Wear Indicator) w barku.
IV. PRZECHOWYWANIE OPON.
Opony należy przechowywać zawsze czyste, w miejscu suchym, ciemnym i chłodnym, chroniąc je przed działaniem ozonu, substancji żrących lub ropopochodnych.
Opony zamontowane na obręczach przechowuje się zawieszone na hakach lub ułożone płasko jedno koło na drugim (maksymalnie 4 koła). Opony bez obręczy przechowuje się w pozycji pionowej (stojącej)
W obydwu w/w przypadkach należy zmieniać pozycję co 4 tygodnie żeby uniknąć trwałych deformacji.

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Etykieta UE WE 2020/740

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Opinie

Widoczne na stronie sklepu opinie o towarach pochodzą od klientów, którzy dokonali zakupu w naszym sklepie internetowym. Zostały pozyskane poprzez formularz wysłany pocztą elektroniczną z prośbą o ocenę zakupionego produktu. Formularze rozsyłamy po 6 miesiącach od złożenia zamówienia. Sklep nie zbiera i nie publikuje opinii niepotwierdzonych zakupem. Sklep zastrzega sobie prawo do ukrywania opinii wyrażonych w niekulturalny sposób, nie odnoszących się do danego produktu oraz ewidentnie sprzecznych z prawdą.

Ocena łączna

4,7/6


Opłacalność

Trwałość

Właściwości jezdne


100% osób poleca oponę

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia. Najpopularniejsze zastosowanie opony: miasto i poza miastem.

opinia anonimowa

Dobra cicha opona
Polecam, opona cicha dobrze pracuje na śniegu


Ocena ogólna: 4,7/6,0

Jurek

Opony spoko, tylko nie są zbyt mcone
Jeżdżą zimą dobrze, nie są głośne, stabilne. Jedna opona przebiła się jak w zakręcie złapałem niedużą dziurę :( Ale załatałem i dalej jeżdżę


Ocena ogólna: 4,5/6,0

Mateusz

POLECAM
Najlepsza opona zimowa jaką miałem, żona która nie jest skłonna do ryzyka zjeżdżała samochodem po ludzi (mieszkam na górce) którzy nie potrafili pod górkę podejść na piechotę (o oczywistsi w warunkach zimowych śnieg i oblodzenie) po to by wwieść tych ludzi na górę. Sam jeżdżę na oponach Nokian i jestem przekonany że Goodyear jest zdecydowanie lepszy.


Ocena ogólna: 5,0/6,0

roglo

Jak kupic za polowe ceny (na koniec zimy na nastepna zime), to rewelacja!
Probowalem juz zimowek Generala, Yokohamy i Pirelli. Pirelek Scorpion Ice and Snow, to raczej nic nie pobije, ale te Goodjerki sa zaraz po. Mam samochod z odlaczanym napedem na czery kola (normalnie ma na tylnie) i w sniegach ani razu nie musialem wrzucac przedniej osi. Opony maja rewelacyjna trakcje i przyczepnosc. A jezdze glownie po drogach pozamiejskich, niesolonych i nieodsniezanych. Nawet jak na osniezonej drodze czasem wejda w poslizg (przy zakrecie 80km/h), to szybko wracaja na tor Polecam!


Ocena ogólna: 4,7/6,0

Stach


opony godne polecenia, jedyna ich wada jest fakt że nie należą do najcichszych. kupiłbym je kolejny raz


Ocena ogólna: 4,5/6,0

Podobne produkty


KLASA ŚREDNIA
  • 275/35 R21
  • DOT2024
  • B
  • D
  • B   (73 dB)
1 173,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 275/35 R21
  • B
  • D
  • B   (72 dB)
1 264,00zł/szt
KLASA PREMIUM
  • 275/35 R21
  • DOT2023
  • A
  • C
  • B   (73 dB)
1 366,00zł/szt