Najczęściej kupowane letnie opony Toyo


Najpopularniejsze rozmiary

Historia marki Toyo

Toyo Tires, uznawany dziś za jednego z globalnych producentów w branży opon i produktów z gumy, ma swoje korzenie w Japonii, gdzie został założony w sierpniu 1945 roku. Początki firmy wiążą się z połączeniem sił Toyo Rubber Industrial i Hirano Rubber Manufacturing, co doprowadziło do powstania Toyo Tire & Rubber Co., Ltd. Od momentu swojego debiutu, Toyo Tires nieustannie dąży do innowacji i doskonałości, co jest widoczne w ich rozbudowanym portfolio produktów oraz obecności na globalnym rynku. W ciągu lat, firma rozwinęła swoje działania poza granice Japonii, zakładając pierwszą zagraniczną filię w Stanach Zjednoczonych w 1966 roku jako Toyo Tire (U.S.A.) Corp., co było pierwszym takim przedsięwzięciem japońskiego producenta opon na amerykańskim rynku.

Toyo Tires jest znane z zaangażowania w innowacje inżynieryjne i projektowe, jakość, wydajność oraz znakomitą obsługę klienta. Firma ma rozwiniętą sieć rozwoju, produkcji, testowania, dystrybucji i marketingu na całym świecie, obejmującą Ameryki, Europę, Azję, Bliski Wschód i Oceanię. Ich produkty, doceniane zarówno przez zawodników wyścigowych, entuzjastów, jak i codziennych kierowców, są dostępne w tysiącach punktów sprzedaży na terenie wielu krajów świata.

Ważnym elementem strategii marki są również sponsorowane kampanie marketingowe, w tym reklamy, relacje z mediami, umieszczanie produktów, wydarzenia i sponsorowanie. Toyo Tires wspiera wiele znanych sportów i organizacji lifestyle'owych, takich jak Ultimate Fighting Championship (UFC) czy National Auto Sport Association (NASA), co dodatkowo wzmacnia jej obecność na rynku i rozpoznawalność marki.