Kupuj - Pomagaj
Twój koszyk Darmowa dostawa od 1 szt
  • C
  • E
  • B (73 dB)

Yokohama GEOLANDAR A/T G015

Typ opony:
pojazd 4x4/SUV
Sezon:
Opona caloroczne Opony całoroczne
Rozmiar:
31/10.50 R15
Bieżnik:
GEOLANDAR A/T G015
Indeks nośności:
109 (do 1030 kg na oponę)
Indeks prędkości:
S (do 180 km/h)
Rok produkcji:
2022
Okres gwarancji:
5 lat
Kod towaru:
E4518
Informacje:
OWL - białe litery 3PMSF - homologacja zimowa
EPREL:

za komplet 4 sztuk

Kup z dostawą 24-48h

Dostawa od 0 zł

Ostatnie 8 szt.
2022

676,00 zł / szt
Ilość:
Koszty dostawy
0 zł od sztuki
Towar z oficjalnej
dystrybucji
Pełna gwarancja
producenta

Dostępne warianty tej opony

  • DOT2022
  • Wysyłka 24-48h
  • Ostatnie 8 szt. w tej cenie
  • Nie starsze niż 18 miesięcy
  • Wysyłka 24-48h
  • Ostatnie 8 szt. w tej cenie

Opis produktu

GEOLANDAR A/T G015 - Nowoczesna opona all-terrain.

Mieszanka zachowuje miękkość w niskich temperaturach i jest odporna na zużycie w wysokich. Jej elastyczność zapewnia optymalny kontakt z nawierzchnią.

Rowki wzdłużne - wysoka odporność na aquaplanning i krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni.
Lamele 3D - wyższa sztywność bloków, przekładająca się na lepszą trakcję na mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
Rowki poprzeczne – zmienna szerokość i większa liczba (o 10% w porównaniu do G012) rowków poprzecznych co wpływa na poprawę trakcji na mokrej i ośnieżonej nawierzchni.
Nowy układ stopni konstrukcji – niższy hałas generowany przez oponę.

Zastosowanie
- SUVy
- 4x4
- Pick-upy

Charakterystyka
- Nowo zaprojektowana mieszanka
- Nowy wzór bieżnika z lamelami 3D, optymalnie rozłożonymi rowkami obwodowymi, czterema rowkami wzdłużnymi i nowym układem bloków
- Zoptymalizowana strefa kontaktu z nawierzchnią
- Agresywny design bieżnika i ściany bocznej

Zalety
- Długi przebieg
- Odporność na przecięcia i ukruszenia
- Doskonała trakcja na mokrej i ośnieżonej nawierzchni (symbol 3PMSF we wszystkich rozmiarach)
- Wyższy komfort jazdy i niski hałas
- Opona przystosowana do każdych warunków
- Konstrukcja zapewniająca trakcję na każdej nawierzchni

Warunki gwarancji

Gwarancja obejmuje tylko te uszkodzenia, które mogą być przypisane producentowi. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty produkcji opony. Po upływie dwóch lat od zakupu opony przez Użytkownika w wypadku uznania reklamacji stosuje się tzw. metodę częściowego zwrotu pozostającej grubości bieżnika.

Jeśli reklamacja zostanie uznana przed upływem dwóch lat od zakupu przez Użytkownika, rekompensata będzie polegać na wymianie na produkt nowy lub w wypadku zaprzestania jego produkcji na produkt podobny.

Reklamacja lub częściowa rekompensata nie będzie uznana jeśli:
  • uszkodzenie opony spowodowane jest niewłaściwą eksploatacją lub przechowywaniem a także wadami związanymi z pojazdem na którym była eksploatowana,
  • opona była wcześniej naprawiana
  • w wypadku użycia opony w rajdach lub innych zawodach
  • do montażu stosowano niewłaściwe, uszkodzone lub skorodowane obręcze
  • złym stanem technicznym pojazdu,
  • uszkodzenia opony wynikają z wadliwej nawierzchni drogi
  • opona zostanie celowo uszkodzona

Osobą właściwą do rozpatrzenia reklamacji jest przedstawiciel wskazany przez producenta. Wszystkie przypadki nie omówione będą rozpatrywane zgodnie z polskim prawem.

KLIKNIJ, ABY ZAPOZNAĆ SIĘ Z PEŁNĄ TREŚCIĄ KARTY GWARANCYJNEJ

Etykieta UE WE 2020/740

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.

Opinie

Ocena łączna

4,5/5


Opłacalność

Trwałość

Właściwości jezdne


100% osób poleca oponę

Najwyżej ocenianym parametrem jest: sucha nawierzchnia. Najpopularniejsze zastosowanie opony: miasto i poza miastem.

Piotrek

Świetna jakość w przystępnej cenie.
Opony z dosyć agresywnym bieżnikiem, który dobrze radzi sobie w lekkim błocie i kopnym śniegu. Opony świetnie sprawują się na asfalcie, stosunkowo ciche i nie powodują drgań kierownicy powyżej prędkości 120 km/h. Hamowanie na mokrym asfalcie przy ulewnym deszczu może spowodować zerwanie przyczepności. Opony używam od wiosny do jesieni jako letnie. Zimą na asfalcie słabe hamowanie na mokrym śniegu.


Ocena ogólna: 5,3/5,0

Radek


cywilizowany AT-k


Ocena ogólna: 4,0/5,0

Rafał


Polecam . Przerzuciłem się z oryginalnych 235 45 19 na 215 70 16 . Samochód Jeep compass II Jedynie trzeba delikatnej wchodzić w zakręty ale to z racji profilu. W lekkim terenie i śniegu dają radę Ze sklepu Strefa Kierowcy opony przyszły świeże , kilko tygodniowe ,polecam.


Ocena ogólna: 3,3/5,0

Oleg


Opony używam jako całoroczne w campervanie zbudowanym na bazie renault master II. Sprawują się świetnie i wyglądają jeszcze lepiej. Spalanie ok 1-1,5L /100km większe niż na poprzednich typowo szosowych oponach. Ugrzązłem tylko raz na mokrej łace w górach - opona ślizgała się po trawie, ale w końcu moje auto nie ma napędu 4x4, więc nie oczekuję cudów. Ogólnie opony bardzo na plus, bieżnik bardzo wytrzymały, polecam


Ocena ogólna: 4,5/5,0

Beneton

Polecam.
Bardzo dobra opona dla użytkowników, którzy lubią od czasu do czasu zjechać z utartych szlaków i podróżować po bezdrożach. Jako opona wielosezonowa do samochodu z napędem 4x4 jest dobrym kompromisem między użytkowaniem w terenie, a jazdą po drogach asfaltowych (stosunkowo cicha). Polecam te opony osobom wybierającym się często w teren.


Ocena ogólna: 4,5/5,0

JR

Dobre opony.
Szkoda że to już nie Japonia.


Ocena ogólna: 4,8/5,0

Arc

Polecam
Jak na opony AT są ciche w czasie jazdy po szosie. Chyba najlepsze opony do jazdy głownie po szosach przy potrzebie zjazdu w umiarkowany teren. W terenie też radzą sobie dobrze, oczywiście w granicach możliwości opon AT.


Ocena ogólna: 4,3/5,0

Adam


Używam rok czasu, przejechałem ponad 20 tys, głównie asfalt. Na suchym opona sprawuje się bardzo dobrze, na mokrym również. Nie miałem okazji spróbować na śliskim, ponieważ w moim rejonie zima trwała 1 dzień. W terenie pojeździłem, ale lekkim, trzeba zdawać sobie sprawę, że to nie jest opona agresywna.


Ocena ogólna: 4,8/5,0

Rozmiary opon z serii Yokohama GEOLANDAR A/T G015

Podobne produkty


KLASA ŚREDNIA
  • 31/10.50 R15
  • C
  • E
  • B   (73 dB)
633,00zł/szt