Logo Michelin

ZNAJDŹ OPONĘ MICHELIN, KTÓRA PASUJE DO TWOJEGO STYLU JAZDY

Na oponach MICHELIN przejedziesz do 8000 km więcej*

Slide 1
Logo Michelin

*Na podstawie wyników testów przeprowadzonych w Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w latach 2014-16, w zależności od gamy, różnica średnich przebiegów między gamami opon MICHELIN (MICHELIN Energy Saver +, MICHELIN Primacy 3, MICHELIN Pilot Sport 4 S, MICHELIN CrossClimate+, MICHELIN Latitude Sport 3) a średnimi przebiegami opon konkurentów: BRIDGESTONE (Potenza S001, Turanza T001, Dueler H/P Sport), CONTINENTAL (ContiEcoContact 5, ContiPremiumContact 5, SportContact 6, ContiSportContact 5 SUV), DUNLOP (StreetResponse 2, Sport BluResponse, Sport Maxx RT 2, SP QuattroMaxx), GOODYEAR (EfficientGrip Performance, Eagle F1 Asymmetric 3, Vector 4Seasons Gen-2, Eagle F1 Asymmetric SUV), PIRELLI (Cinturato P1 Verde Ecoimpact, Cinturato P7 Ecoimpact, P Zero Nero GT, Cinturato All Season, P Zero Rosso), HANKOOK (Kinergy Eco K425, Kinergy 4S, Ventus S1 Evo2 SUV), VREDESTEIN (Quatrac 5), NOKIAN (Weatherproof)

OSOBOWE: CODZIENNA JAZDA

Michelin Energy Saver

BEZPIECZEŃSTWO, TRWAŁOŚĆ I OSZCZĘDNOŚĆ PALIWA

Przebieg dłuższy o 6301 km(5)

Polecana przez
97% użytkowników(6)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Michelin Primacy 3

IDEALNE POŁĄCZENIE BEZPIECZEŃSTWA I TRWAŁOŚCI

Przebieg dłuższy o 12 350 km(9)

Polecana przez
91% użytkowników(10)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Michelin CrossClimate+

PRZYGOTUJ SIĘ NA KAŻDE WARUNKI DROGOWE

Trwałość dłuższa o 25%(13)

Recommended by
NOWOŚĆ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Michelin Energy E-V

ZAPROJEKTOWANE DLA ŚWIADOMYCH EKOLOGICZNIE KIEROWCÓW

Do 6% więcej przebiegu(18)

Polecana przez
96% użytkowników(19)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Logo Michelin

(1) Efektywność paliwowa (od A do G). (2) Przyczepność na mokrej nawierzchni (od A do G). (3) Klasa zewnętrznego hałasu toczenia (od 1 do 3). (4) Zmierzona wartość zewnętrznego hałasu toczenia (dB). *Dla większości rozmiarów. MICHELIN ENERGY SAVER+ (5) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych w Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w 2015 r. na oponach w rozmiarze 195/65 R15. Różnica w przebiegu opony MICHELIN Energy Saver+ a przebiegiem opon CONTINENTAL ContiEcoContact 5, DUNLOP Sport BluResponse 2, GOODYEAR EfficientGrip Performance i PIRELLI Cinturato P1 Verde Ecoimpact. (6) Opinie konsumentów (2198) o oponie MICHELIN EnergySaver+ opublikowane 9 maja 2016 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika). (7) ADAC Motorwelt 3/2016, test 16 opon letnich w rozmiarze 185/65 R15 H. (8) Średnia szacowana oszczędność oferowana przez oponę MICHELIN Energy Saver+ w porównaniu z oponą poprzedniej generacji MICHELIN Energy Saver do pojazdów napędzanych benzyną, na podstawie testów oporu toczenia przeprowadzonych przez TÜV SÜD w 2012 r. (dla rozmiarów 175/65 R14 T i 195/65 R15 H) obliczona dla całego okresu eksploatacji opony (tj. 45 000 km – badanie wewnętrzne). MICHELIN PRIMACY 3 (9) Na podstawie wyników testów na oponach w rozmiarze 205/55/16 przeprowadzonych w Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w 2014 r. Różnica w przebiegu opony MICHELIN Primacy 3 a przebiegiem opon BRIDGESTONE Turanza T001, CONTINENTAL ContiPremiumContact 5, DUNLOP Sport BluResponse, GOODYEAR EfficientGrip Performance, PIRELLI Cinturato P7 Ecoimpact. (10) Opinie konsumentów (2507) o oponie MICHELIN Primacy 3 opublikowane 17 stycznia 2017 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika). (11) W teście opon letnich przeprowadzonym przez ADAC w lutym 2015 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 91V MICHELIN Primacy 3 zajęła 1. miejsce w klasyfikacji ogólnej, 1. miejsce w teście hamowania na suchej nawierzchni i 1. miejsce w teście hamowania na mokrej nawierzchni (ex aequo z PIRELLI Cinturato P7 Blue). (12) Wybrana ponad 120 razy. Szczegółowa lista dostępna na życzenie. MICHELIN CROSSCLIMATE+ (13) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego przez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin na przełomie lipca i sierpnia 2016 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S. (14) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ na suchej nawierzchni jest taka sama jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r., na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych w VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy Weatherproof i HANKOOK Kinergy 45. (15) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.(17) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 oraz PIRELLI Cinturato All Season. Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika, stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. MICHELIN ENERGY E-V (18) Średnio, w porównaniu z gamą opon MICHELIN Energy Saver+. Na podstawie wyniku testu wewnętrznego przeprowadzonego w 2011 r. na oponach w rozmiarze 185/65 R 15. (19) Opinie konsumentów (414) o oponie MICHELIN Energy E-V opublikowane 9 maja 2016 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika). (20) Klasa A hamowania na mokrej nawierzchni i oporu toczenia z europejskich etykiet.

OSOBOWE: SPORTOWA JAZDA

Michelin Pilot Sport 4

OD MYŚLI DO NATYCHMIASTOWEJ REAKCJI NA DRODZE

Trwałość dłuższa o 7340 km od trwałości opony ContiSportContact 5(5)

Polecana przez
98% użytkowników(6)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pilot Sport 4S

PRAWDZIWA PASJA. WYJĄTKOWE EMOCJE

1. miejsce w zakresie trwałości(9)

Recommended by
NOWOŚĆ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pilot Sport Cup 2

PONAD 50% WIĘCEJ OKRĄŻEŃ W KRÓTSZYM CZASIE(12) DZIĘKI ZASTOSOWANIU TECHNOLOGIi WYKORZYSTYWANYCH W WYŚCIGACH WYTRZYMAŁOŚCIOWYCH

Więcej dni na torze(12)

Polecana przez
90% użytkowników(13)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Logo Michelin

(1) Efektywność paliwowa (od A do G). (2) Przyczepność na mokrej nawierzchni (od A do G). (3) Klasa zewnętrznego hałasu toczenia (od 1 do 3). (4) Zmierzona wartość zewnętrznego hałasu toczenia (dB). *Dla większości rozmiarów. MICHELIN PILOT SPORT 4 (5) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych w Centrum Testów DEKRA w kwietniu 2015 r. na oponach w rozmiarze 225/45-17 94Y/W XL i w lipcu 2015 r. na rozmiarze 225/40-18 92Y XL zamontowanych na VW Golf 6. Przebieg opony CONTINENTAL SportContact 5 był o 7340 km krótszy od przebiegu opony MICHELIN Pilot Sport 4. Więcej informacji na stronie www.michelin.pl. (6) Opinie konsumentów (418) o oponie MICHELIN Pilot Sport 4 opublikowane 17 stycznia 2017 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika). (7) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD na zlecenie Michelin w kwietniu 2015 r. na oponach w rozmiarze 225/45-17 94Y/W XL i w lipcu 2015 r. na oponach w rozmiarze 225/40-18 92Y XL zamontowanych na VW Golf 7. Testowane opony: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL ContiSportContact5, DUNLOP Sport Maxx RT, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 2, PIRELLI PZERO, HANKOOK V12 EVO2 K120. Droga hamowania mierzona podczas hamowania przy 100 km/h na suchej nawierzchni i przy 80 km/h na mokrej do całkowitego zatrzymania pojazdu. (8) W obliczeniach przyjęto zużycie paliwa BMW serii 3 (5,5 l/100 km przy cenie paliwa 1,36 €/l na dystansie 50 000 km) i oszczędność 3% paliwa pojazdu wyposażonego w komplet opon klasy C w porównaniu do pojazdu z kompletem opon klasy E oporów toczenia z europejskich etykiet. Wartość zaoszczędzonego paliwa jest równa cenie nowej opony. Więcej informacji na temat www.michelin.pl. MICHELIN PILOT SPORT 4S (9) Według wyników testów zewnętrznych przeprowadzonych przez Centrum Testów DEKRA w czerwcu i lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 255/35 R19 96Y XL: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL SportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 i PIRELLI PZero Nero GT zakupionych przez TÜV SÜD na europejskim rynku wymiany w 2016 r. (10) Według wyników testów zewnętrznych przeprowadzonych przez TÜV SÜD w czerwcu i lipcu 2016 r. na oponach w rozmiarze 255/35 R19 96Y XL: BRIDGESTONE Potenza S001, CONTINENTAL SportContact 6, DUNLOP Sport Maxx RT 2, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric 3 i PIRELLI PZero Nero GT zakupionych przez TÜV SÜD na europejskim rynku wymiany w 2016 r. (11) Ferrari GTC4 Lusso 2016 / Mercedes-AMG klasy E E63 2017 i E43 2017. MICHELIN PILOT SPORT CUP 2 (12) W porównaniu z oponą poprzedniej generacji MICHELIN Pilot Sport Cup+. Testy wewnętrzne przeprowadzone na torze Jerez w 2013 r. na oponach w rozmiarze 235/35 ZR 19 zamontowanych w Porsche GT3 997. (13) Opinie konsumentów (197) o oponie MICHELIN Pilot Sport Cup 2 opublikowane 9 maja 2016 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika). (14) Test przeprowadzony na oponach MICHELIN Pilot Sport Cup (1. generacji), MICHELIN Pilot Sport Cup+ (2. generacji) i MICHELIN Pilot Sport Cup 2 w rozmiarze 235/35 ZR 19 z ciśnieniem 2,3 bara (33 psi), na warstwie 3 mm wody, w temperaturze 26°C, przy prędkości 80 km/h i 110 km/h. Test wewnętrzny przeprowadzony w Centrum Technologicznym Michelin w Ladoux w 2013 r.

SUV-4X4: DROGA

Michelin Latitude Sport 3

CENIONA ZA DYNAMIKĘ JAZDY I BEZPIECZEŃSTWO

Znakomita trwałość(5)

Polecana przez
90% użytkowników(6)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pilot Sport 4S

DO WSZYSTKICH SZOSOWYCH POJAZDÓW 4X4.

Przebieg dłuższy o 25 160 km(8)

Polecana przez
90% użytkowników(9)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
cross Climate SUV

PRZYGOTUJ SIĘ NA KAŻDE WARUNKI DROGOWE

Znakomita trwałość(11)

Recommended by
NOWOŚĆ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Logo Michelin

(1) Efektywność paliwowa (od A do G). (2) Przyczepność na mokrej nawierzchni (od A do G). (3) Klasa zewnętrznego hałasu toczenia (od 1 do 3). (4) Zmierzona wartość zewnętrznego hałasu toczenia (dB). *Dla większości rozmiarów. MICHELIN LATITUDE SPORT 3 (5) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w 2015 r. Różnica w przebiegu opony MICHELIN Latitude Sport 3 a oponami BRIDGESTONE Dueler H/P Sport, CONTINENTAL ContiSportContact 5 SUV, DUNLOP SP QuattroMaxx, GOODYEAR Eagle F1 Asymmetric SUV, PIRELLI P Zero Rosso, HANKOOK Ventus S1 Evo2 SUV. (6) Opinie konsumentów (164) o oponie MICHELIN Latitude Sport 3 opublikowane 9 maja 2016 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika). (7) Droga hamowania na mokrej nawierzchni krótsza średnio o 1,6 m od drogi hamowania opon konkurentów. Wynik na podstawie testów przeprowadzanych przez TÜV SÜD Product Service w kwietniu 2015 r. na zlecenie Michelin, na oponach w rozmiarze 235/60 R18 zamontowanych na AUDI Q5. Wyniki uśrednione w porównaniu do DUNLOP SP Quattro Maxx, PIRELLI Scorpion Verde, CONTINENTAL ContiSportContact5 SUV i HANKOOK Ventus Prime 2K 115. MICHELIN LATITUDE TOUR HP (8) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych w Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin na przełomie kwietnia i maja 2015 r. na oponach w rozmiarze 235/60R18 zamontowanych na Audi Q5. Różnica w średnich przebiegach MICHELIN Latitude Tour HP a Dunlop SP Quattro Maxx (+22 123 km), PIRELLI Scorpion Verde (+28 630 km), CONTINENTAL ContiEcoContact 5 SUV (+24 725 km). (9) Opinie konsumentów (291) o oponie MICHELIN Latitude Tour HP opublikowane 9 maja 2016 r. na wszystkich europejskich witrynach Michelin (informacje zbiorcze gromadzone na witrynie www.michelin.fr i poświadczone przez prawnika). (10) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD w kwietniu 2015 r. na oponach w rozmiarze 235/60 R18. MICHELIN CROSSCLIMATE SUV (11) Trwałość: testy porównawcze MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzone w Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w 2016 r. (12) Hamowanie na suchej nawierzchni: wewnętrzny test porównawczy opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP w rozmiarze 235/60 R18 przeprowadzony w 2015 r. Hamowanie na śniegu: wewnętrzny test porównawczy opon MICHELIN CrossClimate SUV i MICHELIN Latitude Tour HP przeprowadzony w 2016 r. na rozmiarze 235/60 R18. Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. (13) W zależności od rozmiaru klasa B lub C oporu toczenia z europejskich etykiet.

SUV-4X4: SPORADYCZNIE TEREN

Pilot Sport 4S

DO WSZYSTKICH SZOSOWYCH POJAZDÓW 4X4.

Przebieg dłuższy o 25 160 km(5)

Polecana przez
90% użytkowników(7)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
cross Climate SUV

PRZYGOTUJ SIĘ NA KAŻDE WARUNKI DROGOWE

Znakomita trwałość(8)

Recommended by
NOWOŚĆ
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Michelin Latitude Cross

OPONA PRZEZNACZONA DO UNIWERSALNYCH I KOMPAKTOWYCH POJAZDÓW TYPU SUV I PICK-UPÓW ZAPEWNIAJĄCA TRAKCJĘ OPONY TERENOWEJ, KOMFORT JAZDY OPONY DROGOWEJ ORAZ ZNAKOMITY PRZEBIEG

Trwały bieżnik

Polecana przez
93% użytkowników(11)
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ